torsdag 25 september 2014

Livet i flyttlådor

Sådärja, nu e allting jag äger nerpackat i lådor. Jag slängde mig just på soffan och längtar så otroligt efter chips! Med dipp! Jag var tvungen att tvätta tänderna, trots att jag inte tänker lägga mig ännu, så jag inte får för mig att börja gräva i alla lådor efter den där påsen med djungelvrål som jag vet ska finnas nånstans.

Imorgon ska jag flytta.

Redan nu blir jag trött bara av tanken på att kånka lådor och möbler i det oändliga. Eller ja, i alla fall i några timmar. Jag som inte trodde jag hade så mycket saker, men en snabb blick runt rummet säger att det handlar om runt 20 lådor, fem väskor, en kappsäck och möbler som ska flyttas till nya adressen.

Och vet ni sen, sen när allt e flyttat, då ska ja banne mig ha chips med dipp!

2 kommentarer:

  1. Haha ååh, chips med dipp, that combo alltså <3 Dock har ni mycket godare dipper i Finland, fuskisar <3

    SvaraRadera