fredag 19 september 2014

13. Knitting bag

Jag har visat dem många gånger förr, men jag kan göra det igen. Mina stickpåsar alltså. Jag började för bara några veckor sedan att använda egensydda tygkassar till mina stickprojekt, dit det ryms ganska mycket. De är praktiska för stora projekt som tar mycket utrymme eller om jag behöver många nystan med mig till ett projekt. Dit ryms det såklart också flera mellanstora projekt. För små projekt, som jag t.ex. vill ha med mig i en annan väska, har jag små tygpåsar med dragkedja (som jag också sytt själv) som jag använder och också de tycker jag fungerar bra.
Jag har sytt många påsar och kassar, både i olika storlekar men också i olika material, men jag tycker ändå inte att jag har för många. Jag e ofta hem till mina föräldrar eller andra ställen där stickningen alltid e med så ja behöver bra påsar att ha den i, och en tygkasse e av många orsaker bättre än en i plast tycker jag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar