fredag 4 juli 2014

Lediga dagar

På måndagen började jag min allra första riktiga semester! Det börjar så småningom gå in att jag faktiskt ska vara ledig hela månaden. Att kunna göra precis vad jag vill, när jag vill. Att sticka kommer väldigt högt upp på den listan, såklart. Och det går ju så fort då man får ägna obegränsat med tid till det. 
På söndagen började jag med Året Runt's mysteriestickning, som består av fem delar utspritt i fem nummer, och på onsdagen hade jag stickat klart del två. Meningen var att jag sedan skulle sticka klart min tröja som saknar drygt en ärm, men att börja på en ny idé var ju såklart mycket roligare. Den har jag kommit långt på redan, så snart tänker jag visa vad jag gör. Igår började jag på tredje delen av mysteriestickningen och halva e gjord nu. Och min egen tröja, den får vänta.. 
Del 1 av mysteriestickningen
Del två av mysteriestickningen
Min nya idé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar