lördag 31 maj 2014

Lila och rosa

Tydligen går det trögt att få saker färdiga just nu. Eller kanske inte just nu, hela året har det varit trögt med att få saker färdiga, eftersom min mapp på datorn visar att jag har mycket mindre färdiga projekt i år än jag har haft tidigare år den här tiden. 
En annan sak e att det inte blir fotat fast det e färdigt. Som min tröja till exempel, den har nog varit färdig i några veckor, men jag vill inte ta en spegelbild och det har inte blivit av att få hjälp med att fota den. Men den kommer snart, hoppas jag! En annan tröja, i lite mindre modell, e också nästan klar. Det e bara två ärmsömmar kvar att sy, men garnet tog slut och jag måste hitta ett liknande att sy med. 
En bild har jag i alla fall tagit, på mitt just nu pågående projekt. 
Fotot tog jag imorse, nu några avsnitt serier senare så e det bara en söm kvar att sy på den och några trådar att fästa så e den klar. Kanske jag kommer mig för att visa den här på bloggen senare idag, vem vet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar