måndag 12 maj 2014

Garn!

Idag har jag shoppat garn. Lila garn till en mössa åt min systerdotter och sedan garn till en tröja åt mig själv. Tröj-garnet betalade jag med presentkortet jag fick till födelsedagen av min familj, tack tack!
Det lila garnet var enkelt att välja för syrran ville ha lila och det fanns bara en lila att välja på.

Men med garnet till min tröja var det lite svårare. Allt för många färger att välja på var det. Jag ville ha åtminstone sex av dem. Till slut valde jag grå eftersom jag vill vara helt säker på att jag vill använda tröjan då den är klar och inte lämna den i garderoben pga. färgen. Det e alltså den gråa längst ner på bilden, tvåa från höger. 
Dessutom fyller jag ju år flera gånger, kanske det blir fler presentkort i present.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar