tisdag 7 maj 2013

Stickad värme

Efter högstadiet hade jag ett mellanår. Det var året då jag lärde mig sticka på riktigt. Redan då ville jag se resultat snabbt, och det e orsaken till att jag har stickat så mycket babykläder. De är små så det går snabbt att göra färdigt och då får man börja på något nytt.
Senast jag var hemma hos mina föräldrar plockade jag ihop allt stickat och virkat som jag hade sparat där i lådor och tog allt med mig, så nu har jag allting sparat på samma ställe (vilket betyder att jag måste köpa en nya låda, för den gamla e full). Filtarna har ni sett tidigare men det fanns också en hel hög med sockor och några tröjor. Proportionerna på tröjorna är inte de bästa, och jag undrar om de nånsin kommer passa på nån bebis, så därför visar jag bara den bästa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar