fredag 17 maj 2013

Mormor

Upptäckte att till allt jag vill sticka, e jag "tvungen" att köpa garn. Mitt senaste projekt blev färdigt (förutom knapparna) igår kväll och idag har jag inte hunnit till garnbutiken. Faktum e att jag inte vet när ja hinner köpa garn till något av det jag ville sticka och trots att jag har en massa restgarn så har jag inget som passar eller räcker till det jag vill. Så jag grävde fram lite annat restgarn och började virka mormorsrutor! Tanken är att de ska bli en filt nångång. Om garnet räcker så långt.

I övrigt sitter jag här och tycker synd om mig själv. Första lediga helgen på fyra veckor, och jag har riktigt ont i halsen! Hoppas det stannar med det.

Ljusgula och ljusgråa, så fina färger tillsammans! Det e så svårt att fånga färgerna på bild med telefonen nu på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar