måndag 29 oktober 2012

vecka 44

Jestas, så dagarna och veckorna bara flyger iväg. Jag hinner int alls med! Att gårdagen var en timme längre än vanligt märktes int heller nånstans, lika fort for den ändå!

Plötsligt blev det också vinter, och det kom ganska mycket snö. Idag lyser dessutom solen och det kommer att bli en fin dag! Skulle man inte veta att det e oktober skulle man kunna tro att det e en februaridag!

Den här veckan har jag konferensvecka i skolan, vilket betyder att alla som har lämnat in examensarbetet nu på hösten skall framföra dem. Min projektgrupp framför på torsdagen, vilket skall bli ganska skoj faktiskt! Fram till dess skall jag bara förbereda, slappa och packa. På lördagen åker jag ju till Sverige för andra delen av min praktik.

På stickorna just nu e min tröja, även om det går långsamt då jag sällan har tid att sitta ner och sticka. Den har så många maskor så att sticka ett rätt och ett avigt varv räcker läänge!
Såhär ser den ut hittills:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar