söndag 14 oktober 2012

Söndag



I morse var det -1,5 grader ute då jag steg upp. Ett tjockt istäcke på bilens framruta, frost i gräset och dimmigt. Riktigt fint var det!
Idag skulle jag ha tid att sticka precis så mycket jag vill, men jag vet inte riktigt vart min inspiration har tagit vägen. Två nästan färdiga projekt har jag på gång, båda e vantar, men det känns inte alls kul att fixa det klart eftersom det inte blev som jag ville. Sen har jag ett par sockor som jag vill göra men jag vet inte riktigt hur jag skall göra med mönstret jag vill använda samtidigt som jag vill göra dem randiga. Det enda jag verkligen vill sticka är tröjan jag hittade mönster till igår men nu måste jag först vänta på att få hem garnet som jag beställde igår kväll. 
På eftermiddagen har jag tänkt baka, kladdkaka med dajmgrädde ska det bli, men först skall jag göra mat!
Trevlig söndag till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar