måndag 8 oktober 2012

Hurra för måndag!



Idag har jag enbart positiva tankar, trots att det e måndag. I alla fall nu, då skoldagen slutade så här bra! Imorse var d nervöst och det kändes också lite hopplöst, vi skulle nämligen ha praktisk examination i skolan. Den sista, så man måste alltså kunna allt som en sjukskötare skall klara av i sitt yrke och därför kändes det lite hopplöst. Väl där fick vi alla välja ett case från en hög (utan att se vad vi valde förstås) och sen hade vi drygt tjugo minuter på oss att förbereda oss. Jag kände mig absolut inte klar att framföra men vad kunde jag göra åt det? Mitt framförande gick inte så bra, tyckte jag, och det e klart att det alltid finns saker man kunde gjort på ett annat (bättre) sätt. Jag var säker på att jag skulle bli underkänd och välkomnad till omtenten. Men nej, jag blev godkänd!
Sen kom jag hem, loggade in på skolans mail och hade fått vitsord för uppgiften jag lämnade in i förra veckan. Godkänd också där och med ett bättre vitsord än jag trodde jag skulle få!

Det kunde inte vara bättre just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar