tisdag 16 oktober 2012

En tisdag i oktober



Min praktik började igår vilket betyder ungefär två timmars pendlande varje dag. Så går det då man väljer att bo på ett ställe och ha praktikplats på ett helt annat. Tur så e det roligt där! Men så mycket tid och energi till annat kommer jag ju inte att ha på kvällarna inser jag. Under bilfärden kan man (speciellt på morgnarna) roa sig med att räkna hjortar. Imorse kom jag upp till sju stycken hela hjortar och ett par ögon i skogskanten, haha.

Igår fick jag även mail från skolan att tenten var godkänd, så nu e det verkligen inte mycket kvar innan jag e klar! Det känns så fruktansvärt bra!

Annars väntar jag väldigt mycket på mitt garn som jag beställde i lördags (det borde anlända eventuellt imorgon eller på torsdag) så att jag får börja sticka på min tröja som kommer att bli så fin (hoppas jag i alla fall!).

Härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar