lördag 6 oktober 2012

Lördagsgodis

Lördag e min godisdag och idag har jag hunnit smaka på 3 nya godissorter. Synd bara att jag e så flunssig att  jag inte känner smak som vanligt, men jag tänkte ändå berätta åt er vad jag tyckte och vilka ni också borde prova på!

Den här gillar jag. Smakar samma som de vanliga dumlegodisarna men utan att vara sådär sega och fastna i tänderna..

Det här e vanlig geisha fast med mörk choklad. Den mörka chokladen gör den lite godare än den vanliga och enligt mig e den här mycket bättre!



Vit choklad med smak av vanilj. Vaniljsmaken känner jag inte alls (men det kan ju bero på flunssan förstås), så den smakar som vilken annan vit choklad som helst. Och jag gillar ju vit choklad i små mängder, så den här gillar jag också.

(bilderna tagna från google)

Så slutsatsen e att ni absolut ska köpa dumlen och geishan men att ni kan lämna den vita chokladen i hyllan (och istället ta nån av de andra!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar