onsdag 24 oktober 2012

Fullspäckat

Igår då jag slutade praktiken behövde jag int köra hela vägen hem utan jag stannade i "stan". Min snälla kaveri lät mig stanna där övernatt och det var riktigt roligt. Vi handlade garn, gjorde tortillas, stickade lite och såklart pratade vi ju nonstop. Så som det brukar vara då vi umgås!
Idag då jag körde hemåt ringde jag till min syster för att gratta min systerson på namnsdagen och fick till svar (av barnet alltså) att jag skulle komma dit och att jag skulle ha ket (paket) med mig. Såklart skötte jag mig! Fixade snabbt en present och for dit en liten stund.
Nu e jag hemma igen och måste snart gå och lägga mig. Och så var en dag slut igen.
Såhär fin var min systerdotter idag då hon tog en tupplur (tröjan har alltså jag stickat).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar