lördag 15 september 2012

För få timmar i dygnet..

Så känns det just nu. Dygnet har allt för få timmar för att jag ska hinna göra allt jag vill. På fredag eftermiddag kändes det skönt med helg, att faktiskt få ta det lugnt och inte tänka så mycket på skolarbeten och istället hinna göra allt jag inte hann med i veckan. T.ex. att hinna sy eftersom jag e hemma hos mina föräldrar i helgen. Två rutor i min filt hann jag kroka i går kväll och idag har jag inte hunnit alls. Men istället har jag ägnat förmiddagen med mina älskade syskonbarn och det är nog bättre än att kroka då jag ser dem så sällan!
Om en timme bär det av på fest, så nu förbereder jag mig på det (läs: krisar över vad jag ska ha på mig!). Men imorgon ska jag hinna sy det jag hade planerat och jag ska också hinna kroka lite, på sidan av skolarbetena..

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar