torsdag 20 september 2012

Det e bättre idag!

Idag har det varit en bra dag! Imorse for vi tidigt till skolan och lagom till lunchpausen var all text till examensarbetet färdigt! Nu ska det bara läsas igenom och rättas stavfel. Ja, och så måste vi hitta på vår modell, men det e helgens jobb.
Och eftersom vi gick hem så tidigt och dessutom valde att ta en hemmadag imorgon, bestämde jag mig för att ta bussen hem till mina föräldrar och åka med dem + min syster och hennes barn till en höstmarknad. Det var som det brukar vara där, lite kallt och mycket folk! Just innan vi skulle lyfta in barnvagnarna i bilen igen så började det regna så vi hade tur. Vi köpte det vanliga, dvs. godis och fisk. Jag köpte också en halsduk (eller ja, mamma betala) så jag var nöjd!


Plötsligt har klockan blivit nästan läggdags och det e lika bra att jag lägger mig tidigt idag, för imorgon tänkte jag ta min systerson med mig och åka och simma, om inte vi (han) ändrar sig innan imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar