tisdag 25 september 2012

Äntligen!

Nu e det färdiga examensarbetet inlämnat! Äntligen! Ett års slit e över, för slit har det varit. Inte ens idag, när vi redan trodde att allt var klart så var det det. Datorerna krångla, figurerna i arbetet bytte färg då vi skrev ut dem (så att vi var tvungna att göra om hela figuren), vi glömde skriva ut vissa sidor som skulle vara i färg före vi sen gick och kopiera osv. Men att få räcka över bunten på 90 sidor å få frågan "e ni lyckliga nu?" av handledaren (och en av granskarna), den går inte att beskriva! Det känns så skönt!

Och ja, jag erkänner! Jag har sjungit (läs: skrålat) feelis-låtar här enda sen jag kom hem så snart knackar väl grannarna på för att fråga om jag har skadat mig, haha!

4 kommentarer:

  1. Jee!! :) men ja ska säga att de kommer kännas lite konstigt en tid när man it mera har nå man MÅST skriva o läsa på hela tiden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen risk ännu. Idag e d bara att fortsätta med följande arbete..

      Radera
  2. de hörd bra de där. duktigt :)

    SvaraRadera