söndag 24 maj 2015

10 år

Om några dagar är det 10 år sen jag gick ut högstadiet och igår var det dags för klassträff. Dagen spenderade vi ute på fina Brännskär, med bland annat bågskytte, grillning och bastu och på kvällen åt vi plåtbröd och besökte byns krog. 
Jag tycker att tiden går snabbt, men att det redan skulle gått 10 år sen jag gick ut högstadiet har jag svårt att förstå. 10 år?!
Hur som helst; jag hade en rolig dag och det var roligt att träffa alla gamla klasskompisar, och våra två klasslärare, och få prata om vad som hänt på tio år. Även om det inte kändes som att vi inte hade träffats på så länge. 



Vädret var lite mulet och blåsigt på morgonen, men ganska snabbt blev det sol och blåsten minskade. 


Jag såg får (och tänkte på garn). Och så klart skulle dagen dokumenteras i bilder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar