lördag 28 mars 2015

Seg fredag

Idag har varit en seg dag. Jag vaknade sent men var fortfarande så fruktansvärt trött, hade drömt en massa konstigheter och när jag tittade ut såg jag att det regnade. I telefonen fanns ett mail om att min reserverade bok fanns på bibban så när jag hade hämtat den satte jag mig i soffan och har suttit där i princip hela dagen. Igår var jag också ledig så då passade jag på att sticka klart alla pågående projekt och nysta mitt nya garn. Idag började jag sticka på ett nytt projekt, men med tunt garn och tunna stickor får vi se hur länge det räcker att bli klar. Mitt i allt fick jag en idé till en filt jag vill göra så då provstickade jag lite till den och så gjorde jag klart det sista på en liten mössa jag började med igår. Plötsligt var klockan natt igen och i min soffa råder kreativt kaos. Gonatt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar