söndag 2 november 2014

Vad händer?

Den här helgen har jag jobbat, ätit godis, sett på filmer och stickat. Började på ett nytt experiment, men det visar jag nog mera av först när jag kommit en bit. Hela oktober månad har jag varit så sjukt trött, och kunnat sova ungefär hur mycket som helst. Hela tiden har jag tänkt att bara jag orkar till 3. november. Imorgon e det den 3. november, och det betyder att jag äntligen har min efterlängtade ledighet! Min första plan var att fara hem till mina föräldrar, men magsjuka e inget jag längtar efter, så istället ska jag sova och sen bara mysa omkring i pyjamas halva dagen. Eventuellt tar jag en promenad till apoteket och köper de där D-vitaminerna som ju e så viktiga, så orkar jag med mera program sen resten av veckan. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar