söndag 22 december 2013

Sådärja!

Idag e snuvan nästan helt borta och jag har orkat "julstäda", vilket i mitt fall betyder att torka damm på alla ytor och dammsuga överallt. Lika som varje vecka. Sista julklappen e också packad, och i samma veva kom jag på att en stickad julklapp int e fotad innan den packades. Sitter just nu och funderar om jag ska öppna och fota, men jag vet int om jag orkar packa om det.
Nu ska jag bara ta det lugnt och sticka lite resten av dagen, och inatt ska jag jobba. Sen blir det julledigt och jag ska hem till mina föräldrar. Det enda problemet e att jag inte vet vad för stick-projekt jag ska ta med mig.. Svårt att veta hur mycket jag hinner sticka och vad jag vill sticka på då tröjan jag nu håller på med e klar. Men jag har ju tid på mig till imorgon att fundera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar