lördag 3 augusti 2013

Sommarlistan

Just nu minns jag inte var jag såg den här listan första gången, men nu kopierade jag den från Linns blogg. Eftersom den här dagen just e slut får ni tänka alla frågor i dåtid (ja oorkar int ändra dem).
Dagens planer: Fixade i ordning här hemma (läs: tömde alla väskor från semestern) imorse och sen for jag på jobb. Kom just hem och snart ska jag sova.
Min lunch kommer att bestå av: Min superenkla maletköttlåda (jag hatar som bekant att laga mat, så det ska vara enkelt).
Vädret utanför mitt fönster är: Så varmt, med fin solnedgång. Har tydligen varit en riktigt varm och fin dag idag. 
Inatt drömde jag: Om personerna i serien jag tittar på just nu. Kanske borde titta lite mindre eftersom jag drömmer att jag e kompis med dem.. 
Igår hände detta: Första dagen jobb efter semestern. I övrigt hände ingenting.
Dagens outfit består av: Shorts och t-shirt på förmiddagen, sjukskötarkläderna under resten av dagen (dvs. vita byxor och vit "rock", tur att man e lite brun för de gör en så blek), sen igen shorts å t-shirt på vägen hem från jobb och nu pyjamas, också det shorts och t-shirt. 
Det här är min favoritlåt just nu: Jag växlar mellan de här tre favoriterna just nu:



Den här sommaren har jag lärt mig något nytt: Här måste jag vara tråkig och säga att jag varje dag lär mig något nytt, åtminstone på jobbet. Jag kommer inte på en enda sak jag har lärt mig som inte är jobbrelaterat.. 
Nästa fest jag ska gå på är: Min systersons kalas e väl det närmaste en fest jag ska gå på. Om det inte dyker upp något spontant innan dess. 
Just nu är jag så irriterad på: Att jag int e bättre på att koppla bort jobbiga, irriterande, onödiga tankar som bara stör. Hur gör man för att int grubbla på allt möjligt som man egentligen int skulle behöva grubbla på? 
Däremot vill jag rekommendera: Att lära sig sticka (eller handarbeta överlag) såklart! Finns int nå bättre sätt att slappna av på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar