torsdag 29 augusti 2013

I min soffa ikväll!

Såhär ser det ut i min soffa ikväll. Och alla andra kvällar med för den delen. 
En sockstickning, en sjalstickning, ett mönster som jag ändå inte följer och ett recept. Bakom mig finns tröj-stickningen som helt och hållet e på paus nu. Jag orkar inte räkna om ärmen som blev allt för liten då jag gjorde enligt mönstret, utan jag behöver enkla stickningar som inte kräver så mycket tankeverksamhet just nu.

Förövrigt kan jag berätta att bilden e tagen med min telefon, den sämsta i världshistorien. Tidigare har jag försovit mig till jobbet för att den inte har väckt mig, imorse gick det inte att stänga av alarmet på annat sätt än att plocka ut batteriet. Men nu har jag fått nog, så fort jag får lön nästa gång ska jag köpa en ny telefon. Så om någon, mot förmodan, vill ha en usel telefon som fungerar då den själv vill kan man få den gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar