måndag 1 april 2013

Slö påskmåndag

Idag har jag njutit av påsken och av min sista lediga dag för den här gången. En liten stund var jag ute i solen på terassen och där det e lä e det ganska varmt, men blåsten e riktigt kall! Imorse såg vi en film med min lillasyster och jag stickade (såklart, jag kan inte titta på tv utan stickning/virkning!) och nu på eftermiddagen har jag lyssnat på en stickpod och stickat igen. Ena sockan till min systers sambo e därför klar. Så fort jag har inhandlat mer garn och stickat klart också den andra sockan får ni se dem. Det vill säga; eventuellt i slutet på den här veckan, mer troligt i nästa vecka för nu jobbar jag hela resten av veckan! Men så länge ni väntar kan ni föreställa er olika blåa nyanser och prickarna från förra inlägget.
Bilderna är googlade, härifrån och härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar