lördag 13 april 2013

Gårdagens Galna Dagar

Det e den tiden på året igen, då folk blir som galna och handlar allt som har en gul lapp på sig. Själv e jag int sämre och kom nog hem med lite saker igår. Fast mest handlade jag i butikerna runt om, eftersom de också hade lite rea. 
Böckerna om Hungerspelen, för att filmen var så bra och jag vill veta fortsättningen.
Tigergarn, för att jag int fick det till varken julklapp eller födelsedagspresent och verkligen ville ha det.
Nya rundstickor, KnitPros Karbonz, för att jag vill göra sockor nerifrån-upp också i tunnare garn än hittills. 
Ett par mjukisbyxor, för att alla jag har e så slitna. 
Nya underkläder, fast de har jag inte på bild, och så några påsar chips. Såklart.
Och till sist (fast de fick jag): mera serier att titta på! 

Sen hängde jag lite på det blåa varuhuset också och där var det dags för kaffe och kanelbulle, för att de är de godaste! 

Och i Prisma såg jag en sån här:
Jag tror nog att städningen skulle vara roligare med en sån färg på dammsugaren!

2 kommentarer:

  1. VILL HA DaMMSUGAREEEEN :D
    Och bullen såg jättemummsig ut :)
    KRAMMMMMMMM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dammsugaren finns här i Finland :P Det e Ikea-bulle :)

      Radera