söndag 21 juli 2013

Slöa dagen!

Igår var en riktig slö dag, och vad e bättre än det! Det enda jag gjorde var att sticka, laga mat och äta. Jag stickade säkert över 20 cm på höjden på tröjan (den e ungefär 120 cm bred, från framkant till framkant) och nu äntligen e det lite mindre maskor på varvet. Det blir så fint! Vid halv elva tiden ungefär hoppade jag ur pyjamasen och in i duschen och sen blev det dans i några timmar. Dagen avslutades med att försöka köra bil då tre andra förutom chauffören (jag) hade åsikter i frågan, och ville hjälpa till bl.a. med att växla och bromsa.. Men bra gick det också! Idag e det mulet så jag tror jag fortsätter på samma linje som igår och sätter mig med stickningen (men idag har jag faktiskt klätt på mig annat än pyjamas, haha!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar