måndag 8 juli 2013

4 lediga dagar

Min minisemester, bestående av fyra lediga dagar, gick snabbt. Det stämmer att tiden går fort då man har roligt, för det har jag haft! På ett sätt var det riktigt skönt med vardag och jobb igen, för min stackars kropp hade nog inte orkat med flera lediga festivaldagar. Och så fort jag satte in foten på jobbet var det bara att jobba (full fart hela kvällen som vanligt) så då hann jag inte tänka på hur trött jag var. Nu börjar däremot ögonlocken kännas tunga och det e nog lika bra att krypa under täcket så att jag orkar stiga upp imorgon bitti igen (så det inte går som i förra veckan, då jag sov lite väl länge för att hinna i tid till jobbet. Så kan det gå..). Nu har dessutom nedräkningen till semestern börjat, fem arbetsskiften kvar och sen har jag ledigt i nästan tre veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar