tisdag 11 december 2012

Tisdag

Idag har jag spenderat dagen med de finaste syskonbarnen som finns. Vi har hängt på hoplop, handlat och ätit hamburgare.
På hoplop var det roligt att se hur mycket det äldre barnet har förändrats sen vi var där sist. Förra gången var vissa "banor" (eller vad man nu ska kalla dem) sådana att han inte ville krypa över dem, men den här gången såg han bara på dem och kröp sen över. Och då vi rutschade höll han för ögonen. Antagligen blev det lite för mycket fart på åket med min tyngd bakom, hehe. Det yngre barnet tyckte inte heller att det var roligt att rutscha. Och bollhavet, det var nog det värsta på hela hoplop tyckte hon!

I butiken passade jag på att köpa nya leggings eftersom de jag har börjar bli lite tunna på knäna. Och de här nya e inte som vilka leggings som helst, utan det e thermoleggings med fleecetyg på insidan. De kommer säkert att vara sköna under jeansen sen då det blir riktigt kallt ute men de passar även bra inomhus hos mig just nu eftersom det inte blir varmare än 18,5 grader här efter min Sverigevistelse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar