tisdag 18 december 2012

Middag

Imorgon ska jag få min examen och det har vi från klassen firat idag, tillsammans med dem som ska bli hälsovårdare på våren. Firandet bestod av middag på en restaurang, vilket var riktigt trevligt! Jag har bara inte fattat ännu att det e över nu, att vi efter imorgon inte kommer att ha lektioner tillsammans, att vi inte kommer att ha skola längre och att vi inte kommer att träffas mera.. Det som har varit en trygghet i tre och ett halvt år finns inte längre efter imorgon.
På torsdag ska jag ha mitt första arbetspass som sjukskötare och också det känns helt konstigt. E jag faktiskt klar för det här nu? Kan jag faktiskt det jag borde kunna? Jag hoppas det, men helt säker på min kunskap känner jag mig ju inte..

Jaja, det blir inte bättre av att grubbla på det just nu. Istället måste jag gå och sova så att jag orkar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar