söndag 19 juni 2016

Hoppsan!

Igen en gång gick tiden utan att jag kom mig för att blogga. Fortfarande finns de där färdiga sakerna att visa, och trots att stick-lusten inte ännu heller är vad den en gång varit så är det nu virkningen som vilar. Jag stickar, och medan jag stickar planerar jag kommande projekt, så lite av den gamla lusten har trots allt kommit tillbaka.

Ifjol den här tiden planerade jag väldigt mycket för min semesterstickning. I år börjar min semester imorgon och jag har ingen stickning planerad alls.
Just nu håller jag på med ett par sockor i spetsmönster och igår köpte jag garn till en sjal, men det är det.



Jaja, det är väl inget att sörja över egentligen. Jag kan väl inte orka sticka så intensivt som jag har gjort hittills hur länge som helst. Få se om jag istället får ens något blogginlägg om nånting färdigt skrivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar