lördag 21 november 2015

Jag sydde en väska igen

Ingenting av det jag stickar blir färdigt. Jag har fortsatt sticka sockor, men det blir bara en socka av varje par innan jag tröttnar och går vidare till nästa mönster. Dessutom har jag sytt lite här emellan. 
Förrförra gången jag var på Ikea köpte jag lite tyg som jag ville sy en väska av. Även den tog länge att få klart, men det berodde inte så mycket på att jag inte ville, utan mer på att jag inte hade tillräckligt mycket band och att jag var tvungen att jobba (symaskinen finns nämligen hos mina föräldrar). Men nu är den klar och fotad. Tygen kommer alltså från Ikea, det gråa är Aina och det vita med renar på är från deras Vinter 2015 grejer, men av någon anledning hittar jag det inte på deras hemsida. Bandet är ett vanligt bomullsband, köpt i en liten butik i Karis, och mönstret heter Railroad Tote och kommer från Purlbee. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar