onsdag 5 juni 2013

Min vecka. Hittills.

Nästan hela måndagen spenderade jag hos min syster. Vi pratade om jordgubbar och när hon hade varit till butiken kom hon hem med just jordgubbar. Och chokladsås. Såklart blev det mellanmål av det! 

Vaniljglass, jordgubbar, grädde och chokladsås! Tusan så gott!

På tisdagen var det mulet då jag vaknade så jag hoppade i bilen och körde till min gamla hemstad. På jakt efter nya träningsskor. För det har hänt något med mig. Plötsligt tycker jag att det är roligt att fara på länk och i måndags skippade jag till och med stick-tid för att fara och springa. Galet!
Jag hittade faktiskt ett par, som inte var så hemskt dyra heller. Just nu pågår "invänjning", d.v.s. jag går med dem inomhus för att få dem att forma sig efter mina fötter. 
Bilden lånad från Stadium's hemsida
Ny bikini hittade jag också i stan, och i den har jag spenderat hela den här dagen! Jag har legat på terassen i solen hela eftermiddagen och när det blev lite för varmt för att vara i solen slängde jag ut en filt i skuggan och satt där och fästade trådar i mina mormorsrutor. 
I framtiden kommer jag att fästa trådarna vartefter rutorna blir färdiga, för roligt är det ju faktiskt inte. 

Ikväll kom även min lillasyster hem från sin utlandsresa och som present fick jag ett halsband med en uggla. Så söt! Men svår att få ett bra foto på med mobilen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar