måndag 4 februari 2013

Dagens insikter!

1. Att åka skridskor och samtidigt skuffa på en barnvagn! Det gick ju faktiskt riktigt bra, int alls annorlunda från att gå med vagnen. Men jag gissar att det e skönare för barnet som ska åka vagnen om isen e ganska slät..

2. Att sätta fast en barnstol i bilen enligt en usel beskrivning! Hela grejen fick mig att önska att jag aldrig ska behöva bilstolar till mina barn, för det var ju hopplöst att förstå vart allt skulle sättas fast..
Fast å andra sidan har jag ju fått öva mig nu, och jag tror vi fick till det nästan rätt på typ fjärde försöket!

3. Att godisdag på lördag int funkar så bra för mig. Idag har jag varit chokladsugen precis hela dagen och jag har säkert ätit lika mycket godis idag som jag åt i lördags. Vad ska jag göra för att få sötsuget att försvinna..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar