söndag 17 februari 2013

Att flytta

Idag lyssnade jag på radion medan jag körde mellan lägenheterna och där pratade de om att flytta. Enligt hon  på radion var de tre största fördelarna med att flytta dessa:

  • Att hitta och läsa alla gamla kärleksbrev, dagböcker och annat roligt som man har sparat från förr
  • Att få en grundligt städad lägenhet 
  • Pizza och cokis
Alla mina gamla brev har jag hemma hos mamma och pappa så sådana har jag inte läst fast jag har packat (och tur det, annars skulle jag int vara färdig ännu heller..) och att flytta från en grundligt städad lägenhet har inte hänt. Jag har alltid varit tvungen att grundligt städa den jag skall flytta till!
Tur så har jag det bästa på listan kvar ännu, pizza och cokis. Det fick man efter att man hade flyttat klart sa hon, så det får jag väl imorgon eller på tisdag. Det längtar jag efter!

2 kommentarer:

  1. jag kan anmäla mig frivillig att dela pizza o cokis! :)ropa om annan hjälp behövs!

    SvaraRadera
  2. jee! :) kanske ren imorn? om ja hinner :P

    SvaraRadera