fredag 16 november 2012

Fredag då

Jaa, så var det fredag idag då. Två veckor sen jag for hemifrån (ja ja, det e två veckor imorgon men en dag hit eller dit..). Känns som en evighet, faktiskt. Men om tre veckor e jag hemma igen, hoppas jag!

Idag e det verkligt trist väder här, grått och dimmigt! Vi tänkte gå på bio ikväll men det kommer ingen rolig film och filmen vi hade planerat att se på söndagen går tydligen inte längre. Så inte ens det kan glädja oss. Kanske att vi kan ta bussen in till stan och gå på nåt café och fira att det e helg istället. 

Imorgon jobbar min kompis kväll så då ska jag åka in till stan och gå på julklappsuppköp, tänkte jag. Få se om jag hittar nånting. Sen ska jag också söka nåt nytt att ha på mig på dimissionen (inte för att jag vet vad man borde ha på sig..) för nu börjar det ju närma sig, och jag börjar så småningom våga tro på att jag faktiskt kommer att bli färdig till julen.

Ha en trevlig fredagskväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar