lördag 10 november 2012

Den här dagen

Härifrån

..gick ju ganska fort faktiskt! Vi ha gått runt i stan hela eftermiddagen, och bland annat passat på att inspireras till julklappar. Den bästa affären på hela dagen var nog Lagerhaus för där fanns så otroligt mycket fint och skojigt! Därifrån kommer jag nog att handla några julklappar. (och när vi en gång pratar julklappar så kan jag ju påminna er där hemma att ni måste säga vad ni önskar er!). Sen var vi också till Bokia som va en otroligt stor affär med nästan bara böcker. Synd bara att det e så dyra böcker här.. Men en bok köpte jag, Flimmer av Anne Holt, och i ett lite annorlunda format. Nämligen en bok i excess format, som e en bok som ryms till exempel i rockfickan. Väldigt fiffigt tycker jag!
Vi var också och åt till en restaurang, till ett café och drack kaffe och åt kladdkaka och sen på bio. Hypnotisören var en riktigt bra film, väldigt spännande och jag rekommenderar den! Där fick vi även idéer till andra filmer vi ska gå och se medan vi e här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar