torsdag 23 oktober 2014

Byggmästarn här hej!

Såhär har det sett ut så gott som hela dagen hos mig idag. Fortfarande ligger allt skräp kvar på golvet, men det tar jag till insamlingen nästa gång jag ska ha bilen nånstans. 
Jag har alltså byggt ihop lite ikea-möbler idag igen, medan solen sken så fint där ute. Det tog längre tid än jag trodde att bygga men jag hann ut en stund just innan solen gick ner i alla fall. Kallt e det utomhus, kunde jag konstatera. En varm dusch och sen in i pyjamasen blev det efter promenaden, för nu ska jag sticka och mysa resten av kvällen!

Mellanmålet (som väl borde varit middag..) blev en smoothie gjord på en burk kvarg, lite mjölk, blåbär, hallon, en kiwi, solrosfrön, linfrön och en aning honung. Två tummar upp för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar